Music Player

poniedziałek, 7 lipca 2014

Liebster Awards

Bardzo dziękuję za nominację :O ! <3
Nie sądziłam, że któś tak szybko do czegokolwiek mnie nominuje, bardzo pięknie dziękuję raz jeszcze! No to do rzeczy.
 
Odpowiedzi:
1. Do jakiego fandomu należysz?
Należę tylko do Directioner i poświęcam temu fandomowi całą siebie.
 2. Co myślisz o osobach, które na siłę próbują zwrócić na siebie uwagę?
Sądzę, że za mało tym osobą poświęcałam uwagę, staram się to naprawić, a jeśli chodzi o osoby z zewnątrz staram się do tych osób zacząć odzywać trochę lepiej poznać, zakolegować się.                                          
 3.Miałaś kiedyś ochotę powiedzieć komuś coś bolesnego, ale tego nie zrobiłaś?Oczywiście, że TAK ! Często mam coś takiego, szlak mnie trafia! A jak już coś powiem to zżerają mnie wyrzuty sumienia! Nie cierpię tego uczucia, chociażby jestem bardzo bezpośrednią osobą.
   .4. Jakie fanfiction czytasz?Niestety w chwili obecnej nie czytam, ponieważ mam bardzo mało czasu, mam nadzieję, że wkrótce zacznę znowu.
5.Kogo chciałabyś spotkać?Oczywiście, że chłopców z One Direction [powiedzieć im jak bardzo ich kocham i jak wiele im zawdzięczam, to moje marzenie które mam nadzieje, że kiedyś się spełni, zrobię wszystko co mogę w tym celu! Chciałabym spotkać się także z Eleanor oraz Sophia i Parrie aby powiedzieć im, że je podziwiam i chciałabym być tak silna jak one, podziękować, że zajmują się częścią chłopców których także kocham.
6. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?.Szukałam metody na nudy, moja siostra na grupie Polish Directioners potrzóciła mi ten pomysł, bardzo jej za to dziękuję ponieważ teraz jest moją czytelniczką! Kocham Cię misia! Dzięki tobie odnalazłam w sobie coś co bardzo lubię robić!  
7.Na jakich stronach najczęściej jesteś obecna?Facebook, Twitter, Ask, Blogspot, Gochat, Instagram
8.Jakie cechy posiadają twoim przyjaciele? Albo mili by posiadać?.Oooo matko! Są chamscy, bezpośredni, towarzyscy, kulturalni ale to nie zawsze, raczej zabawni, rozrywkowi, łatwowierni,  żartobliwi, imprezowi.
9.  Czy masz drugie imię?Tak mam Weronika.
10.Jaki tytuł nosi twoja ulubiona książka?
Dam radę blog.com - tak jest taka książka w bibliotekach.


Nie nominuję:)


Tyle z mojej strony xoxx

4 komentarze: