Music Player

wtorek, 27 maja 2014

Rozdział II

 Na całe szczęście, wakacje już są od przyszłego tygodnia! Razem z Ronnie i Evelie jedziemy do Californi na trzy tygodnie. Jeśli dobrze usłyszałam chłopak Ev. (Ev.-Skrót Evelie) ma jechać nami, a z nim jeszcze 5 jego przyjaciół :) Jestem strasznie ciekawa kto to...
     Własnie, chciałam wam jeszcze przekazać, że razem z Jerremy postanowiliśmy ze sobą zerwać. W końcu! Strasznie mi ulżyło... W zasadzie to wyglądało w ten sposób :
J-Słuchaj Ali (Ali to mój skrót), bardzo Cię lubię ale z nami koniec...Przykro mi ale ta bajka się skończyła.
A-W zasadzie Cieszę się, że w końcu to się stało...
     W sumie po tych słowach nastąpiło coś całkiem innego, już nie wydawał mi się takim burakiem, może i myliłam się co do niego.Cóż zostaliśmy przyjaciółmi i bardzo dobrze się złożyło. Dużo lepiej się dogadujemy :)
    Ale powrót do teraźniejszości! Jedziemy już do Californi... Ponoć mamy prześliczny hotel...Jest pełen luz, ponieważ nie jadą z nami rodzice! Już czuję tę wolność, jak każdy z nas, udziela się każdemu :) Z przyjaciółmi Jacob'a mamy się spotkać już na miejscu.Najwidoczniej nie tylko mnie ciekawość zżera kto to jest! Roonie siedząc koło mnie... O matko!Już widzę jak Ronnie siedząc kołomnie fotele wyrywa! Dziewczyna jest mega szalona! Właśnie sobie wyobrażam jak się smażymy na plaży albo uczymy się serfować... Ach! No i oczywiście trzeba zrobić dużo fajnych fotek!
   Odliczanie zalicza się ... Zostało równe pięć dni! Jest poniedziałek, a w piątek po zakończeniu odrazu jedziemy! Teraz pobudka 7:00 make up , szmatki , spakowanie się i już ! Do szkoły odsiedzieć swoje i do centrum handlowego!   Trzeba kupić sobie nowy strój kąpielowy... Jakieś sukienki buty,kolczyki o matko , już widzę jak śmigamy po tej plaży...
     Zostały cztery dni, do szkoły już nie chodzimy, w zasadzie nawet nie ma po co, cóż jest już wtorek, a ja wstałam po 14:00. Wstałam z uśmiechem na ustach i ze łzami w oczach... Gdy zeszłam do kuchni, moja mama się mnie pytała czemu tak się śmiałam w pokoju... Byłam zszokowana ponieważ, wygląda na to, że śmiałam się nieświadome sama z siebie. Nic  nie poradzę, jestem jaka jestem!
     Pappapapapaparam! Zostało jeszcze TRZY DNI! Szaleję na samą myśl o tym wydarzeniu! Obym się nie spaliła, nie chcę cierpieć przez słoneczko, które tak uwielbiam...A tak, właśnie miałam wam powiedzieć, że jak miałam 10 lat pisałam w starym skórzanym notatniku kilka piosenek... Właśnie wczoraj poszłam na strych i go znalazłam w kartonie z  ciuszkami dla dzieci. Teraz jak czytam te teksty, śmieję się do bólu brzucha... Są takie ''życiowe''. Teraz? Teraz ja za pisanie piosenek bym się nie wzięła. Moje życiowe porażki? Wolę opisywać wam. A teraz zadzwonię do Ronnie, w sumie to dość dawno nie plotkowałyśmy i mamy spore zaległości...
      Boże, ale wtopa! Pomyliłam numery i zadzwoniłam do jej mamy!
Jak odebrała, ja oczywiście naszą typową śpiewkę '' Dzień dobry, tu twoja pani która zabiera Cię dziś na Kebaby''
Po chwili usłyszałam głos jej mamy i wybuchłam śmiechem! Już wiem jak będzie wyglądało moje wejście do domu Ronnie  :
-Dzień Dobry! :)
- Hej Ali! To kiedy idziemy podbijać Tureckie jedzonko? Dawno mnie tam nie było.
        Mama Ronnie jest prześmieszna, jakiś czas temu weszła do mnie do domu krzyknęła :
- Gdzie są moje naleśniki! Słyszałam, że ktoś w tym domu robi naleśniki! Kto śmiał mnie nie zaprosić?!
     W tamtym momencie przebiła wszystko! Stała rozkraczona w progu kuchni kiedy Ronnie była w łazience... Oczywiście to wszystko działo się u mnie w domu. Moi rodzice i mama Ronnie świetnie się dogadują. Mówią, że jesteśmy jedną wielką rodziną bez powiązań genetycznych... Ale jednak rodziną! Jak ja uwielbiam Jessie, w zasadzie to jak druga mama!
*Jessie- Mama Ronnie

10 komentarzy:

  1. Nawet fajny tylko te ":)" nie używaj tego i jest krótki.
    Co do bohaterów to imię Ronnie bardzo mi się podoba :D
    Niestety zapomniałam jak miała na imię główna bohaterka...powinnaś przynajmniej raz go użyć(no chyba, ze to zrobilas to przepraszam xd)
    Ich przywitanie mnie rozwaliło o tych kebabach ;)
    Chce wiedzieć co dalej się będzie działo,więc proszę żebyś mnie poinformowała na fb xx
    Pozdrawiam i życzę weny :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , za radę :) Tak, tak wiem...Niestety, nie mogłam dokończyć ponieważ musiałam szybko się zebrać bo jestem w drodze do innego miasta na badania i będę przez kilka dni w szpitalu , tam pomyślę o dalszym pisaniu dużo dłuższego rozdziału III w którym już zacznie się dziać :) Poinformuję Cię wkrótce xoxox

      Usuń
  2. Fajny rozdział :) Ciesze się że natrafiłam na tego bloga.. Czekam na III rozdział, w którym zacznie się dziać jak napisałaś, bo na razie to tylko chyba taki wstęp co i jak :) hmm ta 5 przyjaciół co ma się pojawić, moja pierwsza myśl że to chłopaki z 1D będą haha xD
    Dzięki za poinformowanie mnie o rozdziale :) mogłabyś mnie powiadomić tez o następnym przez tt?
    @angieloves1Dx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma problemu ;) Cieszę się bardzo :* xoxox

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Bardzo Bardzo mi sie podoba czekam na nn <33 xx

    OdpowiedzUsuń
  5. extra ;) zapowiada sie nieźle :) możesz mi napisać na tt jak dodasz następny rozdział? :) moje tt : @LoveLouisek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Bardzo Ci dziękuję oraz strasznie się cieszę , że się podoba :) xoxoxox'

      Usuń
  6. Czekam na dalsze rozdziały...

    OdpowiedzUsuń