Music Player

sobota, 24 maja 2014

Rozdział I

    Cześć,jestem Alive,mam 17 lat i pochodzę z Los Angeles.
Od tego momentu będę opisywała wszystko co się dzieje w moim życiu,bez żadnej maski,skrępowania wszystko na luzie.
To wszystko jest tutaj,w moim rodzinnym mieście.Jak wcześniej już wspomniałam jestem Alive,a w dokładności Alive Loren Corelton,nie mam rodzeństwa,moi rodzice mówią ,że nie ogarnęli by,aż dwójki dzieci.Chodzę do College.Jak ja nie cierpię siedzieć na lekcjach. Wolałabym marnować czas ze znajomymi w centrum handlowym,albo wybrać się do kina z Evelie na jakiś fajny film. Evelie Wetelson tak jak Ronnie Smith to moja najlepsza przyjaciółka!
   Mam chłopaka Jerremy Andre Brown!Niezły burak z niego.Tyle,że przystojny jest.Chcę z nim zerwać,ale nie mam do tego serca.Więc czekam,aż On to zrobi.Próbowałam już wszystkiego,olewałam go,obrażałam się bez przyczyny,zmieniałam numer telefonu...Niestety nie zapowiada się na to,aby chciał ze mną zerwać.Chłopak się naprawdę w to wkręcił!A ja jestem naprawdę głupia,bo nie powinnam się zgadzać,tym bardziej ,że dobrze wiedziałam,że nie chcę z nim być.Ale co byście zrobili jak On nie dawał mi spokoju?Chodził za mną , stał godzinami pod moim domem godzinami i śpiewał piosenki Justina Biebera chociaż dobrze wiedział ,że jestem directioner.Załapał wtopę już wtedy, innym razem jak była nasza rocznica zamiast kwiatów albo czekoladek przyniósł mi marchewki z ''własnej uprawy'' abym nie przytyła bo mu siarę na boisku zrobię.To było bezczelne. Jestem bardzo chuda,czy 50 kilogramów to nadwaga przy 168?Nie sądzę!No po prostu się załamałam.
  Jerremy gra w Rugby i jestem na każdym jego meczu z przyjaciółkami.Widzę jak inne laski się kręcą koło niego i bardzo się z tego powodu cieszę ponieważ mam nadzieję ,że któraś go w końcu poderwie i mnie zostawi. Moje myślenie może jest egoistyczne,ale ja po prostu nie umiem z nim zerwać.
Evelie ma chłopaka Jacob Jackson,fajny chłopak z niego! Roonie jest singielką,chociaż kręci się koło niej kilku fajnych chłopców,odrzuca każdego ponieważ szuka swojego ideału...

8 komentarzy:

  1. Fajne :) serio, jak na książkę nieźle się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry proszę, żebyś się nie obraziła, ale zobaczyłam, że prosisz o komentarze to postanowiłam wyrazić swoją opinię. Więc jest tu kilka błędów interpunkcyjnym, a nawet dużo, gdyż po każdym znaku interpunkcyjnym powinna być spacja, a tutaj tego nie ma. Do tego bardzo króciutki ten rozdział jak na książkę. Może lepiej nazwać to prologiem?:) Zapowiada się ciekawie, ale chodzi o sam styl pisania. Uważam, że z każdym rozdziałem stajemy się lepszymi pisarzami, więc nigdy nie rezygnuj z tego, co robisz, ale trzeba szlifować swój talent. Jeszcze jedno: odtwarzacz muzyki na górze to fajny pomysł, ale według mnie lepiej wyłączyć auto odtwarzanie, bo nie każdy chce słuchać. Oczywiście zrobisz jak chcesz:)
    W każdym razie życzę weny i dużo wiary w siebie, bo warto pisać, sama się o tym przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję , co prawda to prawda , szczerze mówiąc to mój pierwszy raz więc także nie chciałam się rozpisywać. Wezmę sobie to do serca i postaram się to zmienić :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że wzięłaś mój pomysł na poważnie!
    Osoba wyżej ma racje...jest kilka błędów, ale to początek, twój pierwszy blog i wg, więc nie ma się czym przejmować :)
    Mogę szczerze napisać, że mi się podoba. Mimo iż brak tych spacji :c
    Ale przecież się poprawisz, więc nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D
    Możesz mnie informować np. na fb albo czymś innym? :*
    I jeszcze zapraszam do mnie : http://redffhs.blogspot.com/
    PS. usuń sobie weryfikacje obrazkową ♥
    PS2. Jak dodałaś tą muzykę, bo ja właśnie nie umiem tego zrobić? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , nie ma sprawy. Dziękuję, za miłe słowa <3

      Usuń